Translate/Tłumacz

niedziela, 20 stycznia 2013

Witam Kochane!!

Jako, że dopiero rozpoczynam swoją przygodę z blogowaniem, to na wstępie proszę Was o wyrozumiałość;)

Postaram się dodawać w miare możliwości regularnie posty, jednak życie ucznia szkoły średniej nie jest sielanką, więc nie zawsze może mi się to udawać...

Co znajdziecie na tym blogu?

  • recenzje
  • prezentacje makijaży
  • makijaże krok po kroku
  • i być może jakieś inspiracje...
  • metamorfozy
  • porady
Mam nadzieję, że dobrze razem będziemy się bawić na tym blogu:)
Pierwszy makijaż, który Wam zaprezentuję będzie to makijaż dzienny, w dość stonowanych kolorkach, ale to już w następnym poście.


Jestem przeszczęśliwa, dzięki mojemu Tacie, bo obdarował mnie dziś pięknym prezentem-Kuferkiem wizażystki!:) Opłacało się marznąć..


Trzymajcie się cieplutkoo!

Pozdrawiam -Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co sądzisz o tym poście;)