Translate/Tłumacz

piątek, 1 lutego 2013

Makijaż



Witam!

Pierwszy tydzień szkoły po feriach mam już za sobą..;) Cięzko było znów sie przestawić na chodzenie do szkoły.. W ciągu tygodnia szkolnego nie miałam czasu ani razu tu zajrzeć, aby coś napisać.. Pozostają mi tylko weekendy.
 Dzisiejszy post będzie dotyczył makijażowej propozycji:)

  1.   Najpierw pokaże Wam moją wersję delikatnego, dziennego makijażu,z mocniejszym akcentem na  dolną powiekę:

Użyte kosmetyki:

Makijaż dzienny z mocniejszą kreską:
Jako bazę do powiek użyłam podkładu Bell Stay Matte
Biały, perłowy cień Eveline
szaro-fioletowy cień TCM
szary cień Avon Aquadelic
dolna powieka: brązowo-złoty cień z palety 96 Queen Style
Biała kredka na linii wodnej Pierre Rene
Tusz do rzęs Avon super Shock Max

2.Makijaż typu make up-no make up
Czyli lekkie rozświetlenie i zaznaczenie zewnętrznego kącika.

3. Makijaż złoto-fioletowy




I to na tyle;) Na ostatnim zdjęciu źle doświetliłam i kolorki wyszły całkiem inne niż są naturalnie;(



Użyte kosmetyki:

Jako bazę pod cienie użyłam podkładu, tego co wyżej
Cienie:Waniliowy, złoty, średni fiolet-paleta 96 Queen Style
matowy, ciemno fioletowy i wrzosikowy cień-Bell Fashion Matt nr 504
Tusz do rzęs:Avon Spectra Lash
Kredka na linii wodnej -Pierre Rene

Makijaż ten będzie świetnie wyglądał z kreską eyelinerem, ale niestety nie miałam go wtedy do swojej dyspozycji..;/
Mam nadzieję, że się wam podobają moje propozycje;)

Zaczynam kurację olejkiem rycynowym na rzęsy, podzielę się z wami wynikami.

Pozdrawiam Serdecznie!!


7 komentarzy:

  1. bardzo ładny makijaż :)

    siiteemodels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Cieszę, się, że sie podoba;)

      Pozdrawiam;*

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piekne, dłuuugie rzęsy! To za sprawą tuszu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję;*
      wiadomo, że tusz się przyczynia do ich wydłużenia, podkrecenia i pogrubienia. Ja swoje rzęsy mam długie, jednakże nie za grube..

      Usuń
  4. Mam proźbe, zrobisz post o otym jak przechowujesz kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, będę to miała na uwadze robiąc kolejny post:) Dziekuję za pomysł;p

      Usuń

Napisz, co sądzisz o tym poście;)