Translate/Tłumacz

piątek, 15 lutego 2013

Sposób na zorganizowane przechowywanie kosmetyków;)

Witam;)
na wstępie przepraszam za długą nieobecność, ale ostatnimi czasy wszystko 'wali' mi się na głowę;/
Pod poniższym postem któraś z was poprosiła o pokazanie mojego sposobu na przechowywanie kosmetyków. Za chwilę wam go pokażę, zachęcam do pisania w komentarzach informacji, o jakich tematach chciałybyście tu czytać.

Sposób I

Wspaniałym sposobem na praktyczne przechowywanie kosmetyków dla większości z was to organizer na kosmetyki.

Ja swój organizer otrzymałam w gwiazdkowym prezencie i jestem z niego zachwycona!:)
Jest to doskonałe połączenie ergonomiczności i praktyczności.  Idealny sprzymierzeniec;) układamy w nim komsetyki codziennego użytku, a robiąc makijaż mamy je wszystkie na widoku.



 Po obu bokach też znajdują się bardzo funkcjonalne kieszonki.
 Pod spodem wszyty zamek, który umożliwia rozpięcie organizera i zwinięcie go na wypadek transportu.


 A tu macie rzut na wszystkie kieszonki:)


Gdzie można kupić taki organizer?
Możecie go zakupić w każdej drogerii. Przed chwilką oglądałam gazetkę promocyjną Natury i tam po raz kolejny pojawił się organizer w promocji. Aktualnie możecie kupić go za 14,99! 


Sposób II
Będzie on dobry dla tych z was, które wizażem zajmują się już bardziej profesionalnie bądź zawodowo.
Mowa mianowicie o kuferku kosmetycznym.
Występują one w różnych postaciach : materiałowe, plastikowe i metalowe.
Gwarantuje on bezpieczne przewożenie kosmetyków. Nie musimy martwić się o pokruszenie cieni itp.


Ja od pewnego posiadam metalowy kuferek, średniej wielkości w kolorze wiśniowym:)
wnętrze kuferka

prawe skrzydło kuferka
 Jak widzicie na zamieszczonych zdjęciach kuferek jest funkcjonalnie urządzony. Posiada kluczyk, dzięki czemu odetniemy dostęp do kosmetyków np. młodszej siostrze;)


Powyższe rozwiązanie stosuję tylko w momentach, gdy potrzebuję zabrać ze sobą cały arsenał kosmetyków.  :)



Dla porównania:

I.   Dla tych z Was, które stosują kosmetyki wyłącznie dla własnego, prywatnego użytku z pewnością lepszy będzie organizer, który pokazałam Wam na początku.
Będzie to dla Was wygodne rozwiązanie do malowania codziennego. wszystkie kosmetyki są poukładane według waszych upodobań i są widoczne, co ułatwia Wam szybkie ich wymienianie.
Dodatkowo nie zajmuje on dużo miejsca. Ja swój organizer mam postawiony na parapecie w łazience, tak aby nie przynosić go tam co rano.
Używając kosmetyków tylko dla własnego użytku nie  musicie przecież inwestować w bądź co bądź drogi kuferek.!



II. Dla osób traktujących wizaż zawodowo z całego serca polecam kuferek kosmetyczny.
Będzie on bardzo dobrym rozwiązaniem w czasie podróży. Sama kiedyś borykałam się  z przewiezieniem palety 120 cieni wyjeżdżając na wakacje. Poradziłam sobie wtedy zawijając paletę w ręcznik kompielowy:) Po zakupie kuferka nie mam już z tym problemu. Wszystkie kosmetyki bez problemowo mieszczą się w nim i nie są narażone na zniszczenie. Jednym zdaniem: Jeśli traktujecie wizaż poważnie powinniście zaopatrzyć się w takie cacko.  Z pewnością nie pożałujecie;)!Oczywiście możecie kupić do użytku codziennego organizer, a kuferek stosować tylko na wyjazdy:)


Mam nadzieję, że choć trochę wam pomogłam. Piszcie w komentarzach, jakie posty chciałybyście, aby pojawiły sie na moim blogu.


Pozdrawiam cieplutko-D.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co sądzisz o tym poście;)